sobota, 27 września 2014

Gadżety dla graczy i nie tylko, czyli Gift Up i Maginarium

Inspiracją do tego wpisu była refleksja, że właściwie niewiele jest miejsc, gdzie gracz może zaspokoić swoją potrzebę posiadania oryginalnych gadżetów związanych z jego ukochanymi RPGami. Wiem ja coś o tym. Dlatego opowiem Wam teraz o dwóch miejscach w sieci, gdzie gracz poczuje się jak dziecko w sklepie z cukierkami, czyli będzie chciał je wszystkie :)
Dodam jeszcze, że nie tylko gracze znajda tam coś dla siebie, fani książek i seriali będą równie zadowoleni.
Ja jako fanka wszystkich trzech branż mam wielki problem, żeby nie wydać u nich całej wypłaty :)

Zacznę od Gift Up, ponieważ ich odkryłam wcześniej. Szukając kiedyś sama już nie wiem czego na allegro trafiłam na kolczyki Mana i HP. Chyba nawet wtedy buszowałam po Allegro razem z siostrą. Nas tam nie powinni wpuszczać :D Oczywiście kiedy zobaczyłyśmy te kolczyki, oczy nam się zaświeciły mniej więcej tak ***.***
Pozwólcie, że zaprezentuję kolczyki, o których mowa:

Jak pisze na stronie bigle są antyalergiczne, co niniejszym potwierdzam, gdyby nie były musiałabym je zdjąć jakieś pół godziny po założeniu, bo już wystąpiłaby reakcja alergiczna. Tymczasem chodzę w nich cały dzień i nic się nie dzieje. Kolczyki mam już około dwóch lat i jak widać są w bardzo dobrym stanie, nic się nie ściera, kolory nie wyblakły, po prostu rewelacja! A miałam obawy, że papier naklejony na buteleczkach szybko się zniszczy, jednak nic takiego się nie stało. 

Drugi produkt który noszę to wisiorki Mana i HP
Tutaj pochwalę wyjście naprzeciw klientowi, ponieważ te dwa lata temu, kiedy zamawiałam moje potki, nie było opcji Many i HP na jednym wisiorku, jednak wystarczył jeden mail i taka opcja została dla mnie stworzona, za co duży plus :) Wisiorek noszę codziennie od dwóch lat i również nic się nie zniszczyło, nie wyblakło, nie odpadło. 


Zarówno kolczyki, jak i wisiorek są bardzo lekkie i praktycznie nie czuję, że coś noszę, co jest wielką zaletą szczególnie w przypadku kolczyków, ponieważ nie lubię, kiedy są ciężkie.
W ofercie sklepu znajdziecie nie tylko te dwa potki, są też między innymi: Ork Blood, Virgin Blood, Posion, Krew pomiotu, Czarna krew, Demon blood i inne.
Jak już wspomniałam, nie tylko fani gier znajda tu coś dla siebie.
Dla serialoholików mamy  gadżety związane między innymi z Supernatural.
Dla fanów książek na przykład Alicja w krainie czarów, Gra o tron, Harry Potter.
Polecam z czystym sumieniem, naprawdę warto. Oryginalne gadżety, bardzo dobrej jakości!
Zachęcam do odwiedzenia ich strony internetowej, oraz profilu na Facebooku.

Kolejne miejsce warte odwiedzenia to sklep Maginarium. Trafiłam na nich przypadkiem. Szłam kiedyś ulicą i spotkałam faceta w koszulce z napisem "Nie mam czasu jadę czołgiem". Pomyślałam sobie, że byłby to idealny prezent dla mojego osobistego czołgisty, tyle się wycierpiał ostatnio, przyda mu się coś na pocieszenie. Wróciłam do domu i rozpoczęłam poszukiwania. Nie było łatwo, ale znalazłam, niestety sklep nie miał już tej koszulki w swojej ofercie. Napisałam maila z prośbą o wystawienie i jakiś czas później się pojawiła na stronie. Kupiłam bez zastanowienia. Koszulka wygląda tak:
Jakościowo bardzo dobra, 100% bawełny. W użyciu jest od dwóch miesięcy,  nie spiera się ani kolor, ani nadruk. Koszulka w praniu się nie kurczy. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, a mój osobisty czołgista wręcz zachwycony :)
A mnie osobiście kupili koszulka ze starej gry, którą uwielbiam, Dungeon Keeper. Niewielu pewnie o niej pamięta, a tu taki piękny gadżet się trafił.
U nich też każdy znajdzie coś dla siebie, w ofercie mają koszulki, przypinki, bluzy, podkładki pod mysz, kubki, plakaty, podstawki pod kubek, poduszki, naszywki, a więc do wyboru, do koloru. A i tematyka różnorodna, bo i Anime, i gry, filmowi i serialowe gadżety też się znajdą. No i jest możliwość zamawiania gadżetów z własnym wzorem. 
Polecam równie gorąco i również zapraszam na stronę internetową, oraz profil na Facebooku.

Cieszę się, że pojawiają się w Polsce takie strony, jeśli macie jakieś swoje ulubione, to podzielcie się linkami :)

7 komentarzy:

  1. mój Michał by umarł z radości gdyby dostał ode mnie taką koszulkę z czołgiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mam być szczera to ktoś wpadł na dobry pomysł na biznes :D Jedyne do czego można się przyczepić to stosunkowo mały wybór wzorów, chociaż są otwarci dając możliwość złożenia indywidualnego zamówienia wzoru stworzonego/ wybranego przez klienta. Życzę im powodzenia i jestem przekonana, że dobrze sobie radzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola i Agata - Nie wiem czy taki mały :) Zarówno Gift up, jak i Maginarium mają sporo wzorów do wyboru i ciągle poszerzają ofertę :) Ja tam nadal jak do nich wchodzę, to mam wrażenie, że jest w czym wybierać :)

      Usuń
  3. Fajne gadżety, osobiście mam słabość do kolczyków, więc chciałabym mieć powyższe cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cyrysia - W takim razie poprzeglądaj inne ich kolczyki, naprawdę są świetne :)

      Usuń
  4. Wizualnie kolczyki super, wpadają w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ellie Moore - Masz rację, przyciągają wzrok i wzbudzają ciekawość:)

    OdpowiedzUsuń