niedziela, 24 sierpnia 2014

Testy sosu słodko-pikantnego z TaoTao i TestMeToo


Otrzymałam niedawno do testów sos TaoTao słodko-pikantny. Ucieszyłam się ogromnie, ponieważ firma jest mi znana i bardzo przeze mnie lubiana. Jako testerka miałam wykonać trzy zadania, które przedstawiam poniżej.
 
Do zadania numer jeden przygotowaliśmy piersi z kurczaka w ziołach. Jak dla mnie smakuje dużo lepiej z sosem TaoTao niż na przykład z ketchupem czy musztardą i jest to bardzo szczera pochwała. Sosy TaoTao mają specyficzny smak, a co za tym idzie nadają specyficzny smak potrawom, do których ich dodamy. Uwierzcie, pierś z kurczaka z sosem słodko-pikantnym jest naprawdę pyszna!

Zadanie numer dwa to kanapki. Pierwsze kanapki na których testowałam sos były z serem i pieczenią z kurczaka. Wniosek? Sos do kanapek pasuje równie dobrze jak do dań głównych. Od tego czasu dodawałam sos zarówno do kanapek z warzywami jak i z samym serem i we wszystkich wariantach sprawdza się świetnie.

W zadaniu trzecim sama miałam wymyślić zastosowanie dla sosu. Wymyśliłam nawet kilka. Pierwszym pomysłem były ziemniaki z piekarnika. Często żeby zrobić obiad na szybko kroję ziemniaki tak jak na frytki, polewam delikatnie olejem i posypuję przyprawą do ziemniaków. Potem do piekarnika w 200 stopniach, na mniej więcej pół godziny, na blaszce wyłożonej folią aluminiową i obiad gotowy. Zazwyczaj konsumujemy te ziemniaki z keczupem lub majonezem, tym razem zastąpił je sos TaoTao i sprawdził się bardzo dobrze. Przypuszczam, że z powodzeniem można go użyć też do frytek.
Kolejne zastosowanie to dip do przekąsek. Do chipsów jest idealny!
Nadaje się też do pizzy, różnego rodzaju zapiekanek, po prostu do wszystkiego, do czego normalnie użylibyśmy keczupu lub majonezu. A że ja keczupu używam do wszystkiego, to i sos TaoTao jest dla mnie dodatkiem idealnym :)

Polecam i życzę smacznego :)

Jeśli chcecie uczestniczyć w przyszłych testach, zapraszam:
https://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=e9a790fc27b07cba283933ee93dd9550

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz